nuff

auuwww.. awak comel la sebab follow sy.. :)

♡ usia chocolate-tubbies.blogspot.com ♡

Daisypath Anniversary tickers
hel0o guys! thanks ok sebab view blog farah nieyh.. entry didalam blog nie 100% kerja tangan saya sebagai penghulu blog ok! .. ^.^.. hopefully korang enjoy dengan cerita farah.. thanks again ya.. muah 1x! =D

Monday, July 25, 2011

malas ke sekolah

Jam sudah pun menunjukkan pukul tujuh pagi. Salim masih lagi berdengkur. Ibunya pun segera mengejutkannya untuk ke sekolah.
Ibu: Salim…Salim…bangun nak, pergi sekolah, nanti kamu terlambat.
Salim: Alah mak… Salim tidak mahu pergi ke sekolah!
Ibu: Apa? Tidak mahu pergi sekolah?! Baik… Salim berikan emak dua sebab mengapa Salim tidak mahu ke sekolah.
Salim: Semua murid-murid tak suka Salim. Guru-guru di sekolah pun tak suka pada Salim!
Ibu: Itu bukan alasan bagi Salim untuk tidak ke sekolah. Cepat, bangun sekarang!”
Salim: Baiklah, sekarang emak pula berikan Salim dua sebab mengapa Salim mesti pergi ke sekolah.
Ibu: Eh…eh…bertuah punya anak! Salim dengar baik-baik…. Pertama: Salim sudah berusia lima puluh tahun….. Kedua: Salim kan PENGETUA SEKOLAH….!!!”


p/s --> lawak tengah hari.. =)

jom makan ice-cream chocolate :)

6 orang suke kek coklat:

Nizam Ijam said...

hahaha...ni masalah jugak nie..kah2!!!



” Nizam Ijam Dot Com”

♥ cik_farah ♥ said...

heeeeeeeeeeee

syieda_joy said...

haha..adehhh patot la ramai xsuke salim..guru besar yang garang kot..hahaha

♥ cik_farah ♥ said...

sebab tu dye pn malas g skola... hehe

Sekamar Rindu said...

hahahhaa...terbaikkkk..


*folo..

♥ cik_farah ♥ said...

heheh...

Copyright@Segala Yang Tercatat disini Merupakan Hak Milik Farah'AtiqahFadzil