nuff

auuwww.. awak comel la sebab follow sy.. :)

♡ usia chocolate-tubbies.blogspot.com ♡

Daisypath Anniversary tickers
hel0o guys! thanks ok sebab view blog farah nieyh.. entry didalam blog nie 100% kerja tangan saya sebagai penghulu blog ok! .. ^.^.. hopefully korang enjoy dengan cerita farah.. thanks again ya.. muah 1x! =D

Friday, July 1, 2011

ah! boleh garu x?

ok kali nie memang betul-betul sakit..
uwaaaaaaa! dah 2 hari xboleh tido lena!
sumer di sebabkan incik tekak yang selalu buat hal apabila menjelangnya waktu malam.
bila bangun pagi pulak suara jadi serak..
apa orang kate "serak-serak basah" gitu! muahahha... pandai je aqo nie kan..
tapi siyes rasa nak cabot tekak nie sekejap nak cuci bagi bersih,hilangkan segala kuman bacteria yang ada dalam nie. rasa gatal gile. kalau boleh digaru,memang digaru dah tekak nie!

dah makan ubat tapi lansung x jalan jugak. ke farah salah makan ubt nieyh? sob sob sob!
xkan kowt.. betul la tu kt botol tu ader tulis. ubat batuk. makan 3x sehari,selepas makan.
tapi.....................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.farah makan waktu nak tido je.. hahah.. patot la x baik-baikkan? 
dah la makan rambutan tadi. x ingat lak tekak nie x ok lg.. rasa la kau farah. xtido la malam nie..
kesian saya.. :'(

p/s --> xsuke orang tiru gaya penulisan sy.. =)

jom makan ice-cream chocolate :)

5 orang suke kek coklat:

EILAKUMON WATIEWATATAU said...

thank wish yer..erm..jga kesihatan dah la nk g li kan??so mkn kene jga tau ok..muahhh..

ibnubaba_04 said...

garu je smpai geli

♥ cik farah ♥ said...

eilakumon --> ur welkem dear... mmg patot kan sy wish.. kan kamo berjaya.. =).. insyAllah sy jage kesihatan nie.. hihih...

♥ cik farah ♥ said...

ibnubaba --> hahah... boleh ke mcm tu? =D

HaNa Hani said...

hahaha....mkn ubt xikot time..memg xbek cepat la aiihh
^_^

Copyright@Segala Yang Tercatat disini Merupakan Hak Milik Farah'AtiqahFadzil