nuff

auuwww.. awak comel la sebab follow sy.. :)

♡ usia chocolate-tubbies.blogspot.com ♡

Daisypath Anniversary tickers
hel0o guys! thanks ok sebab view blog farah nieyh.. entry didalam blog nie 100% kerja tangan saya sebagai penghulu blog ok! .. ^.^.. hopefully korang enjoy dengan cerita farah.. thanks again ya.. muah 1x! =D

Thursday, September 29, 2011

akhirnya kau pergi juga.. :'(

hari nie xtau kenapa hati farah sebak je. mungkin baru kehilangan kucing manje farah. x percaya dia dah xde.. manjenye dia masa tu. kenangan itu buat farah sedeh. menangis,hati sebak x terkata. kehilangan selama 2 hari akhirnya terjawab bila jiran bagitau ada kucing mati. farah ingat bukan kucing farah. bila adik tanya macam mane rupa dia. memang betul itu kucing farah. x dapat nak tengok sebab dorang dah tanam dulu.

sebelum kami bertolak,dah pesan kat dia. jangan pergi mana-mana. ibu sempat cium dia. dan pesan jangan main kat jalan. waktu tu farah rasa macam x dapat lagi nak jumpa dia. x sangka.. ianya betul-betul terjadi. akhirnya dia pergi.. dia pergi dan xkan kembali

olen... kucing yang paling manja. dengar kate. x de macam kucing yang lain. bising bila lapar. minggu lepas dia asyik duduk atas kereta. bila kita datang kat dia. dia guling-gulingkan badannya. Ya Allah sedehnya hati ini bila teringat kenangan bersama dia. menangis bila teringat kat dia. olen.. :(

mengalir air mata semasa menulis entry ini.. :'(



jom makan ice-cream chocolate :)

1 orang suke kek coklat:

fiQ'Ra said...

http://fiqracake.blogspot.com/2011/09/contest-im-proud-to-be-muslimah.html

Copyright@Segala Yang Tercatat disini Merupakan Hak Milik Farah'AtiqahFadzil