nuff

auuwww.. awak comel la sebab follow sy.. :)

♡ usia chocolate-tubbies.blogspot.com ♡

Daisypath Anniversary tickers
hel0o guys! thanks ok sebab view blog farah nieyh.. entry didalam blog nie 100% kerja tangan saya sebagai penghulu blog ok! .. ^.^.. hopefully korang enjoy dengan cerita farah.. thanks again ya.. muah 1x! =D

Tuesday, May 24, 2011

CONTEST ENTRI PALING KENCANG


saja mencuba nasib.. hehehehe...
cerita lama.. untuk lelaki yang suke mempergunakan wanita demi kepentingan diri sendiri.. hihihih... kisah yang berlaku pada tahun 2010..wink wink wink.. =)...


maaf saya bukan untuk awak lagi

Malam nie rasa sunyi. Tiba-tiba teringat kt awk. Terimbau kembali kenangan bersama awk. Setiap kata yang awk lafaskan,indahnya. Ya,insan ini telah buat aku jatuh hati padanya. Insan ini juga yang telah mencuri hati ku yang selama ini tegar untuk lelaki. Insan ini telah buat aku patuh padanya dan insan ini juga telah membuat aku menjadi seorang yang setia. Walaupun perkenalan kami terlalu singkat. Tetapi aku terlalu selesa dengannya. Dengan perkenalan yang singkat ini la,yang telah membuat aku seperti seorang yang benar-benar naïf tentang cinta. 

Sayangnya sy pada awk,tuhan saja yang tahu. Sy tahu mungkin pasa usia begini memang terlalu mentah untuk mengenali apa itu cinta. Apa itu sayang. Indahnya sewaktu dengan awk. awk baik,awk sweet,awk comel semua yang ada pada awk sy suke. Suke sangat. Tapi sy ingat panas sampai ke petang rupanya hujan ditengah hari. Sayang sy pada awk tak cukup untuk membuktikan cinta sy pada awk. perhubungan kita tergantung begitu saja. Sehingga awk lafaskan kata putus pada sy. Hancurnya hati sy awk. mana pergi semua janji-janji awk? janji awk untuk bersama sy. Janji awk untuk jaga sy. Janji awk takkan sesekali tinggalkn sy. Awk tipu. Awk xpernah sayang sy. Awk tipu sy. Sy ni just tempat awk melepaskan rasa sunyi je kn. Sedihnya sy awk. tapi awk cakap seandainya kita ad jodoh,insyAllah kita akan bersatu kembali. Sy terima keputusan awk. walaupun sangat berat untuk sy pikul tapi sy telan juga, sebab sayangnya sy pada awk.

Sy janji akan tunggu awk. sebab sy nk buktikan sy betul-betul ikhlas dengan awk. kawan-kawan sy semua xsetuju dengan apa yang sy lakukan. Tapi xpe,sy xmarah depa. Diorang xtaw perasaan sy. Sy diamkan saje. Sy tahu awk keliru. Sy xkan paksa awk untuk terima sy. Tapi sy tetap nk tunggu awk. sebab sy nk buktikan pada awk. yang sy xsama dengan perempuan lain. Sy bagi awk masa untuk fikirkan semua ini.

Tapi awk,masa yang sy bg pada awk. awk xhargai. Awk hanya pentingkan diri sendiri. Sy dapat tahu rupa-rupanya awk menaruh hati pada perempuan lain. Ya Allah,semakin berat ujian Mu terhadap ku. Perasaan sayang sy berubah pada benci yang teramat sangat. Sy sanggup tunggu awk. tapi ini balasan awk pada sy. Mungkin awk fikir,kenapa sy bodoh tunggu awk. padahal awk xsuruh pun sy tunggu awk. ye awk,sy memang bodoh. Bodoh sebab tunggu benda yang xpasti. Bodoh sebab habiskan masa sy untuk tunggu awk. sakitnya hati sy awk. kenapa awk sanggup buat sy macam nie? Besar sangat ke dosa sy pada awk sampai awk buat sy macam nie? Awk gunakan sy untuk dapatkan perempuan tu? Kejamnya awk. Sejauh mana perempuan tu akan sayang awk. sy redha kalau ini memang tertulis dalam nasib sy. Tp awk,awk xde hak nk wt mcm nie pada sy awk tahu x? Sy sangat ikhlas sayangkan awk. tapi awk?

Awk,maafkan sy. Sy xboleh dah nak tunggu awk selepas sy mengetahui segalanya. Hati sy dh tertutup rapat untuk awk. sakit sangat hati sy awk. tapi awk,sy tetap maafkan awk. walaupun apa yang awk buat telah hancurkan hati sy. Sy nk awk tahu yang sy sangat sayangkan awk. tapi itu semua dulu. Sekarang sy nak mulakan hidup baru tanpa awk. maaf sebab sy dh buang awk jauh dari hidup sy. Bukan niat sy nk buat macam tu. Tapi awk sendiri yang menginginkannya. Itu yang awk nk dari sy kn awk. sekarang sy dh tunaikan permintaan awk. sy xnk tengok bayangan awk sekali pun. Awk tolong pergi jauh dari sy ye. Sy xsanggup dipermainkan. Jadi alat permainan untuk awk dapatkan dia.sy harap awk akan bahagia dengan dia. Sy harap juga awk jangan sia-siakan insan yang sangat menyayangi awk satu hari nanti. Maaf awk,sy bukan untuk awk lagi. Hati sy dh kosong awk. sy cube untuk lupakan awk. sy harap satu hari nanti akan ada seseorang yang akan buka pintu hati sy untuk menerima seorang insan yang bernama lelaki.
Sy akan tunggu waktu itu awk... awk jangan risau. sy xmarah awk dh. cume sy xnk awk muncul lg dalam hidup sy. sy doakan awk akan berubah satu hari nanti. 

  • Cinta dan hati saya hanya untuk orang yang benar-benar ikhlas mengenali saya. Bukan untuk dipersendakan atau dipermainkan~~~

jom makan ice-cream chocolate :)

0 orang suke kek coklat:

Copyright@Segala Yang Tercatat disini Merupakan Hak Milik Farah'AtiqahFadzil