nuff

auuwww.. awak comel la sebab follow sy.. :)

♡ usia chocolate-tubbies.blogspot.com ♡

Daisypath Anniversary tickers
hel0o guys! thanks ok sebab view blog farah nieyh.. entry didalam blog nie 100% kerja tangan saya sebagai penghulu blog ok! .. ^.^.. hopefully korang enjoy dengan cerita farah.. thanks again ya.. muah 1x! =D

Monday, April 11, 2011

coretan dipagi hari




kadang kala Allah sembunyikan matahari
dan datangkan petir dan juga kilat..
kita sendiri tertanya-tanya kemana perginya matahari
rupa-rupanya Allah memberi kita pelangi yang cukup indah...

pengalaman lepas lebih mengajar diri farah untuk bersikap lebih matang dan juga lebih berfikiran matang dalam soal cinta dan kehidupan. memang tidak dinafikan perpisahan yang terjadi sangat memeritkan.
farah faham bagaimana rasanya perasaan sesorang apabila ditinggalkan oleh orang yang kita sayang..
tapi bergantung juga pada sebabnya. kalau disebabkan perangai diri sendiri. memang layak kita ditinggalkan. tapi bagi kes farah... ditinggalkan begitu saja. pedih sangat. tanpa mengetahui apa kesalahan diri. tanpa bertengkar tanpa segalanya akhirnya putus ditengah jalan. kesal dengan apa yang berlaku.

untuk permulaan kisah baru farah. farah lebih berhati-hari. sentiasa berfikiran terbuka. mengubah diri dan juga sikap agar menjadi lebih matang. sentiasa muhasabah diri jika melakukan kesilapan. sering mengucapkan maaf dan saling memahami. alhmdulillah.. walaupun kami berjauhan farah yakin terhadap dirinya. farah tahu ramai yang mengata kami. baik farah dan juga dia. tapi kami hanya manusia biasa. yang tidak lepas dari melakukan kesilapan. kawan-kawan tinggalkan farah kerana merasakan yang farah nie seorang perampas. kawan! kalau la kamu tahu apa yang terjadi sebenarnya. sy yakin kamu pasti memahami. sy kenal diri kamu. kamu bukan seperti sekarang. tapi kenapa kamu berubah? maafkan diri ini jika keputusan untuk bersamanya melukan hati kamu kawan. tapi sy yakin. kamu akan mengerti suatu hari nanti. begitu juga dengan dirinya. kisahnya djaja dari mulut kemulut. bahkan ada yang sanggup merosakan perhubungan kami. ya farah tahu. farah memang seorang yang lurus. senang percaya kata-kata orang. tapi mendengar sebelah pihak saja tidak cukup bukan? farah bukanlah seorang yang suka mencari kesalahan orang lain. dan bukanlah seorang yang suka berdendam. farah juga bukan seorang yang suka cari masalah dengan orang. salah ke bila farah nak pertahankan perhubungan farah? 

awak sy tahu awak masih marahkan dia lagi. sy tahu awak masih berdendam dengan dirinya lagi. sy tahu awak masih bercerita tentang dirinya dan juga sy. sy tahu kamu juga fikir sy nie seorang yang bermulut jahat kan? tapi awak. awak nak tahu,dia tak pernah sekali pun cerita yang buruk tentang awak pada sy. sy xsuka mempunyai musuh dan berharap tidak akan mempunyai musuh.maafkan dirinya dan juga sy. sy tahu awak baca blog sy nie. dan sy yakin 100% awak akan baca. apa yang berlaku hanya antara sy,awak dan dia saja yang tahu. cukup-cukuplah mendoakan perkara yang buruk dalam hubungan kami.

farah sayang dirinya. farah terima siapa juga dirinya xkira siapa dia sebelum ini. dia antara lelaki yang berjaya membuka hati farah untuk bercinta lagi setelah dikecewakan dulu. dia terlalu caring pada farah. tapi andainya jodoh kami tak panjang. farah xpernah menyesal mengenali dirinya dan farah redha dengan apa yang terjadi. farah tak mahu terlalu mengharap. tapi jika ada jodohnya. InsyAllah dia adalah insan yang bakal menjadi raja dihati farah. amin.
^.^





jom makan ice-cream chocolate :)

0 orang suke kek coklat:

Copyright@Segala Yang Tercatat disini Merupakan Hak Milik Farah'AtiqahFadzil