nuff

auuwww.. awak comel la sebab follow sy.. :)

♡ usia chocolate-tubbies.blogspot.com ♡

Daisypath Anniversary tickers
hel0o guys! thanks ok sebab view blog farah nieyh.. entry didalam blog nie 100% kerja tangan saya sebagai penghulu blog ok! .. ^.^.. hopefully korang enjoy dengan cerita farah.. thanks again ya.. muah 1x! =D

Tuesday, March 22, 2011

boring T.*

jam sekarang menunjukkan pukul 12.52pm..
harinie plak kelas start 2.30.. maklum la nak hujung-hujung nieyh..
aku lak kt cnie.. xtaw nak buat ape.. adoi..
lapar p0wn ad. xpe2.. ngh tunggu roti bakar nie... hahaha

sambil menunggu roti bakar siap.. apa kata kita bercerita cikit...
tapi... nak cerita apa ya.... urmmmmmmmm....
hah!
idea!!! hahah...
malam td adik aku post cerita hantu kat wall aku.
tapi aku dah lama dah bace kisah tu..
zaman tok nenek punye citer tuh.
dye bawu jumpa.. buat lawak jerk... =D

tapi aku still jugak bace kisah-kisah dalam tu. walaup0wn aku dah boleh khatam citer-citer dalam tuh..
dalam banyak-banyak cerita..
ada satu cerita yang menarik perhatian aku.
bagi aku menarik.. walaupown simple jer..
kisah yang adik aku sendiri post dalam wall aku tu..
memang dah lama dah aku baca cerita tu.
memberi keinsafan pada diri kita sebagai manusia supaya jangan terlalu apla dengan hidup ini.
menyayat hati bagi aku.
T.T

kelas petang nie malas pergi larh.. hahahah
sem 3 nie tataw asal malas bebeno nak pergi kelas.. hehe...
jumpa lagi pada entry akan datang.. lalalalalala...
=D


jom makan ice-cream chocolate :)

0 orang suke kek coklat:

Copyright@Segala Yang Tercatat disini Merupakan Hak Milik Farah'AtiqahFadzil